Utilizarea unei case de marcat – cum imbunatatesti acest lucru in randul angajatilor tai?

Stii prea bine ca utilizarea corespunzatoare a unei case de marcat poate fi un lucru dificil, mai ales pentru angajatii care nu au interactionat cu aceasta parte a unei afaceri pana acum. Tocmai de aceea, pe langa instruirea oferita de firma specializata in tehnica fiscala care te va ajuta sa-ti gestionezi punctul de vanzare, trebuie sa apelezi la cateva trucuri aditionale pentru a simplifica acest proces – atat pentru tine, cat si pentru angajatii tai.

Contrar opiniei populare, exista foarte multe lucruri pe care un manager le poate face pentru a-si instrui viitorii casieri sefi, printre altele. Iata care sunt cateva dintre acestea!

Aranjarea corespunzatoare a punctului de vanzare

Atunci cand se afla in apropierea unei case de marcat, angajatul tau trebuie sa se simta sigur. Acesta este si motivul pentru care majoritatea unitatilor comerciale gasesc un mod sau altul de a izola punctul de vanzare de restul magazinului. Astfel, orice lucru dubios poate fi observat din start de catre casier.

Apoi, acesta trebuie sa aiba la indemana toate cele necesare pentru a-si face treaba. Mai exact, pe aceeasi tejghea trebuie sa se afla casa de marcat, POS-ul si scannerul de coduri de bare (in functie de prezenta acestora in interiorul afacerii tale).

Invata angajatii cum sa schimbe rolele de hartie intr-un mod eficient

Clientii pot gestiona adecvat o coada prea lunga, chiar si in timpul orelor linistite din zi. Totusi, din pacate, acestia nu reactioneaza prea bine la imaginea unui casier incepator care incearca sa schimbi rola de hartie din interiorul unei case de marcat. Acest lucru, daca este realizat necorespunzator, poate ingreuna semnificativ etapa de procesare a fiecarui client, dupa cum s-ar spune.

Astfel, inainte de a lasa un casier nou singur pe pozitie, asigura-te ca acesta se poate descurca impecabil cand vine vorba de schimbarea rolei de hartie!

Casierul sef trebuie sa se ocupe de instruire

Nu numai de instruire, dar si de exemplificarea acesteia! Mai exact, chiar daca acest casier sef va oferi noilor casieri sfaturi, informatii si trucuri (printre altele) pentru gestionare corespunzatoare a unei case de marcat, acestia din urma vor trebui stea pe capul celui dintai cateva zile, poate chiar cateva saptamani.

Chiar daca nu iti surade acest lucru, ca si administrator de afacere, casierii incepatori trebuie sa stea pe capul celor experti pentru a invata particularitatile locului de munca.

Testeaza-ti casierii noi in timpul orelor linistite

Cea mai mare greseala pe care o poti face este sa incerci sa-ti testezi noul casier in timpul orelor de varf din zi – eventual amiezile sau serile de duminica. Un singur obstacol este de ajuns pentru a face interactiunea cu aceste case de marcat traumatizanta pentru un casier nou.

Astfel, incearca sa aprofundezi cunostintele acestuia in timpul orelor linistite din zi – si evident, fii sigur ca angajatul cu experienta este mereu disponibil pentru a trece la volan in cazul in care unitatea comerciala se aglomereaza.

Daca vrei sa te asiguri ca angajatii tai beneficiaza de instruire initiala ca la carte, realizata de o firma autorizata in domeniu, apeleaza chiar acum la Cria Soft Solutions – acestia iti pot oferi chiar si case de marcat de calitate superioara, prin intermediul platformei TehnicaFiscala.ro!